Voordelen stoppen met roken

Het stoppen met roken brengt talloze voordelen met zich mee. Het verbetert je gezondheid, verlengt je levensverwachting en verhoogt je energieniveau. Bovendien bespaar je geld en geniet je van een frissere adem en schoner haar en kleding.

WAT ZIJN DE VOORDELEN VOOR JOUW LICHAAM WANNEER JE STOPT MET ROKEN?

Rokers hebben soms de neiging om bij een stoppoging vooral te focussen op de vervelende dingen die ze kunnen verwachten, maar er zijn juist heel veel positieve veranderingen die zich in hoog tempo in je lichaam voltrekken wanneer je stopt. Probeer in de eerste weken vooral te letten op deze voordelen van het stoppen met roken! Dat is veel plezieriger en meer motiverend dan letten op het ongemak. Het zijn er heel wat! In deze blog zetten wij er een paar op een rij.

DE VOORDELEN VAN STOPPEN MET ROKEN VOOR JE LICHAAM OP EEN RIJ

WIL JIJ OOK DEZE VOORDELEN ERVAREN? ONTVANG STOPADVIES!

Stoppen met roken zal jou ontzettend veel voordelen brengen. Het is echter niet voor iedereen gemakkelijk om te stoppen met roken. Daarom kunnen wij jou helpen met het opstellen van een persoonlijk stopplan, waardoor de stoppoging vier tot vijf keer succesvoller wordt. Onze telefonische adviseurs kunnen jou daarnaast informeren en adviseren over hulpmiddelenstopmethodes en vergoedingen via de zorgverzekeraar.