Samen stoppen met roken - Stichting Stop Bewust

De voordelen van samen stoppen met roken

Samen stoppen is beter dan alleen! Waarom werkt samen stoppen goed? En hoe zorg je ervoor dat jouw stoppoging succesvol begint? In deze blog vertellen we je meer over de voordelen van samen stoppen met roken en geven we stoptips.

Kans op een succesvolle stoppoging groter wanneer je samen stopt

Door tegelijkertijd te stoppen met een vriend, familielid, collega of jouw partner vergroot je de slagingskans van jouw stoppoging. Met elkaar stoppen met roken is motiverend. Je hebt iemand die jou begrijpt en je kan elkaar steunen wanneer één van jullie het lastig heeft.

Vergroot jullie kans van slagen

Jullie stoppoging begint beter met het stopadvies van Stichting Stop Bewust. Onze telefonische stopadviseurs helpen jou met betrouwbare informatie en persoonlijk stopadvies, onder andere over de mogelijke hulpmiddelen, stopmethodes en vergoedingen via de zorgverzekeraar. Dit is kosteloos en vrijblijvend. Schrijf je in voor een terugbelverzoek!

Kosteloos telefonisch stopadvies

De beste stoppen-met-rokentips

Maak daarnaast gebruik van onze vele artikelen met tips bij het stoppen met roken. Bekijk bijvoorbeeld eens onze tips voor een goede motivatie, de juiste voorbereiding en het omgaan met moeilijke momenten tijdens het stoppen met roken.