Samenwerking met www.ikstop.nl

Stichting Stop Bewust start een samenwerking met Ikstop.nl. Samen zullen wij (s)toppers helpen met informatie en advies over stoppen met roken. Goed nieuws toch? In deze blog vertellen we meer over ikstop.nl en onze samenwerking.

Wat doet ikstop.nl?

Ikstop.nl is een website voor mensen die gestopt zijn met roken of hier graag mee willen stoppen. Stoppen met roken is al moeilijk genoeg, maar al helemaal als je er alleen voor staat! Op ikstop.nl kan je daarom praten met lotgenoten. Mensen met hetzelfde doel praten met elkaar over verschillende onderwerpen via het forum. Dit kan niet alleen ontzettend nuttig en waardevol zijn, maar ook gezellig. Daarnaast heeft ikstop.nl ook vele maandclubs waar je lid van kunt worden als je een account aanmaakt op ikstop.nl. Bovendien vind je op ikstop.nl, net zoals op onze eigen website, veel informatie over de verschillende hulpmiddelen en stopmethodes. Verder zijn er op ikstop.nl ook ervaringsverhalen te lezen van stoppers.

Wat houdt de samenwerking met ikstop.nl in?

Vanaf nu helpt Stichting Stop Bewust ook de (s)toppers van ikstop.nl. Zij kunnen bij onze ervaren stopadviseurs terecht voor informatie en advies over roken en hulp bij het opstellen van een persoonlijk stopplan. Samen zorgen wij ervoor dat stoppers er niet alleen voor staan.

Hulp

Stichting Stop Bewust en ikstop.nl zullen stoppers voorzien van informatie en advies over het stoppen met roken. Wil jij ook graag hulp bij stoppen met roken? Onze ervaren stopadviseurs helpen jou graag met het opstellen van een persoonlijk stopplan, waardoor stoppen makkelijker kan worden. Daarnaast kunnen zij je informeren en adviseren over welke stopmethode of hulpmiddel het beste bij jou past en of een vergoeding mogelijk is.

Wil jij ook een persoonlijk advies of informatie over stoppen met roken?

Vraag hier kosteloos stopadvies aan