Verhaal stoppen met roken

Stopper, we zijn op zoek naar jouw verhaal!

Jouw ervaring geeft anderen motivatie en inspiratie bij het stoppen met roken!

Daarom willen we voor een nieuwe video-serie graag succesvolle stoppers interviewen. We zijn op zoek naar verschillende ervaringen van mensen die gestopt zijn met roken. Hoe lang je gestopt bent en hoe je dit gedaan hebt maakt niet uit. We zijn benieuwd naar jouw persoonlijke verhaal! We willen je hierover een aantal vragen stellen. Inspireer andere mensen die willen stoppen. Jouw verhaal belonen we met een leuke waardebon*.

We zijn op zoek naar jouw verhaal!

Wat?

De video zal ongeveer 5 minuten duren. In deze video zullen verschillende onderwerpen aan bod komen, bijvoorbeeld waarom je besloot te stoppen met roken, welke stopmethode je gebruikt hebt, wat voor jou de moeilijkste momenten waren, en hoe je hier mee omging. We helpen je uiteraard met het goed neerzetten van jouw verhaal.

Waarom?

Deze video’s zullen andere stoppers inspireren. Het is motiverend en leerzaam om te horen hoe andere mensen gestopt zijn, als je zelf wil stoppen met roken. Jouw ervaring kan dus andere stoppers helpen!

Hoe?

Wil jij jouw stopverhaal delen, kun je het formulier onderaan deze pagina invullen. We nemen dan snel telefonisch contact met je op. Je zit dan nog nergens aan vast. We geven antwoord op je vragen en kijken samen naar de opties. Ben je akkoord, dan kunnen we op de opnamedag bij je thuis langskomen, of we spreken ergens anders af. Reiskosten worden dan uiteraard vergoed. Je zult geïnterviewd worden door een stoppen met roken expert.

Wil jij graag jouw stopverhaal delen en hiermee andere stoppers inspireren? Vul dan het formulier in, en dan nemen we contact met je op.

Je naam:

Je email:

Je telefoonnummer

Je Bericht:

*Je ontvangt het cadeau na het opnemen van de video. We kiezen iedere maand twee stoppers om te interviewen.