Aanmelden stoppen met roken nieuwsbrief

Via onderstaand formulier kan je jezelf inschrijven voor de stoppen met roken nieuwsbrief van Stichting Stop Bewust. Zo blijf je op de hoogte van onze tips, hulp en nieuwtjes over het stoppen met roken. Schrijf je gratis in via het onderstaande formulier.

Wil je de stoppen met roken nieuwsbrief van Stichting Stop Bewust ontvangen?

Je ontvangt maximaal één keer in de 14 dagen een e-mail. Stichting Stop Bewust legt de persoonsgegevens veilig vast, lees hierover meer in het Privacy Statement.

Maandelijks informatie, tips en nieuws over stoppen met roken in je mailbox

Wil jij elke maand het laatste stoppen met roken nieuws, goede informatie en succesvolle tips ontvangen? In onze e-mail delen we de beste blogs en tips. Meld je gratis aan voor de stoppen met roken nieuwsbrief van Stichting Stop Bewust. Elke maand staat deze in het thema van een ander onderwerp omtrent stoppen met roken. Bijvoorbeeld een stoppoging volhouden op de lange termijn, omgaan met moeilijke momenten, de stoppen met roken vergoeding, hulpmiddelen, stopmethodes en maatregelen van de overheid. Zo blijf je op de hoogte van het laatste nieuws en ontvang je tips om jouw stoppoging succesvol te maken! Wanneer je later besluit dat je de nieuwsbrief niet meer wil ontvangen, kan je jezelf gemakkelijk uitschrijven.

Hulp nodig? Bel!

Stoppen met roken